Včelařská branže je velice specifická a dá se říci, že blízké vztahy jsou jí souzeny díky tomu, že v tak úzké oblasti se mnoho včelařů mezi sebou zná osobně. Podobně je to i s firmami, které v této branži působí. Obzvláště těmi, které na trhu působí dlouho a klienti je dobře znají. K vytvoření takových vztahů je potřeba čas a odhodlání. Pokud se k tomu připojí i společná vášeň, tak vzájemné porozumění nebude problém. Tyto hodnoty je třeba dobře využít k:
1. Poznávání sama sebe i našich klientů – jak prohlásil jistý moudrý muž: „„Znát jiné je moudrost, znát sám sebe je ještě větší moudrost.“. Klíčem k dobrým vztahům nejen v osobním životě ale i v tom obchodním je dobrá znalost sama sebe. Pokud známe své silné stránky, víme jak je použít a jak dosáhnout vnitřního klidu, lépe poznáme i ostatní, včetně našich klientů.
2. Hledání společných rysů, zájmů, jmenovatelů – společná vášeň nás spojuje a pomáhá navazovat přátelské vztahy. V tomto ohledu je včelařství výjimečné – je v něm něco magického až mystického. Pokud opravdu miluješ včely a potkáš jiného člověka s tou samou „posedlostí“, tak vždycky najdete společnou řeč. Včely jsou skvělým jmenovatelem. Ne jen gramatickým!
3. Otevřenosti v navazování emocionálních vztahů – snažíme se přizpůsobit možnostem a osobnosti klienta během osobního, mailového nebo telefonického kontaktu. To, jakým způsobem s vámi budeme hovořit, rozhodne o budování našeho vztahu. Umožní nám to seznámit se s vašimi potřebami, abychom mohli co nejlépe zareagovat a nabídnout vám, co je pro vás v daný moment zásadní.
4. Citlivosti k potřebám druhých – to je něco víc než splnění očekávání, protože se snažíme odpovídat i na ještě nevyslovená přání. Vizionářství? Ne, intuice. Vývoj a uvedení výrobku na trh vyžaduje čas, a zároveň se mohou vaše požadavky i trh změnit. Proto musíme být alespoň trochu předvídaví a těsné vztahy s našimi partnery i klienty nás činí citlivými k jejich potřebám.
5. Individuálnímu přístupu k zákazníkovi / zaměstnanci – když dobře známe včely za svého včelínu, víme, jak s nimi pracovat a co od nich můžeme očekávat. Stává se, že každý úl vyžaduje individuální přístup. Stejně tak to je i v životě, jen na to občas zapomínáme. Proto jsme mezi naše hlavní hodnoty přidali individuální přístup k zákazníkovi i zaměstnanci. I vy se v tomto ohledu můžete na nás spolehnout.
6. Integraci se zaměstnanci a obchodními partnery – rádi trávíme čas společně. V naší společnosti se cítíme jak v rodině. Těsné vztahy budujeme během soukromých i firemních akcí a společně slavíme důležité události v naší firmě.